logo
امروز : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۱۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:

همبستگی جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی

همبستگی-جبهه-مقاومت-برای-نابودی-رژیم-صهیونیستی
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر حزب‌الله لبنان، عراق، سوریه و حماس با هماهنگی‌ لازم و در نقشه‌های مشترک در ضربه زدن به رژیم صهیونیستی قدم بردارند، خواهیم دید که چه ضربه‌هایی به رژیم صهیونیستی وارد خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از پایگاه خبری «تهران‌پرس»؛ حسین عرب‌اسدی در نشست بر خط بصیرت به ضرورت آمادگی و اتحاد یگان‌های رزمی جبهه مقاومت جهت مقابله با دشمن اشاره کرد و گفت: یگان‌های رزمی مقاومت باید آمادگی و ظرفیت کامل و هماهنگ با یکدیگر برای انجام عملیات‌های ضدصهیونیستی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اگر یگان‌های رزمی از فرمانده مافوق خود حرف‌شنوی داشته باشند و در اجرای نقشه دقیق پیش بروند، خواهیم دید که به پیروزی بزرگ دست پیدا خواهند یافت. 

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اگر به جنگ فرانسه و آلمان در طول جنگ جهانی نگاه کنیم پی می‌بریم که چگونه یگان‌های رزمی آلمان برای اینکه بتوانند فرانسه را دور بزنند و بر آن تصرف پیدا کنند، کنار هم به صورت هماهنگ و متحد قرار گرفتند و موفقیت کسب کردند. 

عرب‌اسدی گفت: علت برخی شکست‌ها در مواقع جنگ این است که برخی یگان‌ها از هم جدا می‌شوند و فرماندهی یگان‌ها، به صورت مستقل از دستور فرمانده مافوق خود عمل می‌کنند و ضربه می‌بینند. 

وی با اشاره به اینکه تبعیت از فرماندهی در مواقع رزم اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: اگر حزب‌الله لبنان، عراق، سوریه، حماس و ... با هماهنگی‌ لازم و در نقشه‌های مشترک در ضربه زدن به رژیم صهیونیستی قدم بردارند، خواهیم دید که چه ضربه‌هایی به رژیم صهیونیستی وارد خواهند کرد.  

کارشناس مسائل سیاسی افزود: در عملیات وعده صادق دیدیم که یک نقشه عملیاتی مشترک بین ایران و حزب‌الله لبنان، عراق، سوریه، حماس و ... رخ داد؛ آن شب این یگان‌های رزم توانستند طی عملیات‌های کوچک و فرعی، حواس دشمن را پرت کنند و حتی با پرواز پهپادها، توجه گنبد آهنین را به خود جلب کنند و در نهایت تمرکز نهایی را از دشمن بگیرند و آماده‌سازی مفید برای انجام عملیات بزرگی همچنان عملیات وعده صادق را انجام دهند. 

عرب‌اسدی در ادامه تصریح کرد: رسانه‌ها باید قدرت سازماندهی مردم علیه جنگ با دشمن را هم داشته باشید چرا که در جنگ فقط نظامی‌ها و جغرفیای مشترک درگیر جنگ نمی‌شود، بلکه شامل همه مردم هم می شود. 

وی تاکید کرد: نیازی نیست که تمام مردم ایران اسلحه به دست بگیرند و به مرز لبنان بروند اما باید آمادگی لازم را برای حمله دشمن داشته باشد و این امادگی بخشی‌اش از آمادگی رزم است و بخشی از آن آمادگی روحی و اعتقادی و معنوی .

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حزب‌الله در تعامل با شیعیان لبنان و ایجاد آمادگی اعتقادی در طول چند سال گذشته به بهترین نحو عمل کرده است و این نشان می‌دهد که آنان با مردم خود ارتباط خوبی دارند و از سوی دیگر بخش قابل توجهی از امادگی جنگ را در اتحاد اهل تسنن در لبنان هم می‌بینیم.

وی ادامه داد: در جامعه ایران هم باید آمادگی اعتقادی و روحی مردم جهت مقابله با حمله دشمن وجود داشته باشد و این موضوع وظیفه همه رسانه‌هاست. 

عرب‌اسدی افزود: آمادگی اعتقادی یعنی اینکه مردم ما باور داشته باشند که ما باید با رژیم صهیونیستی وارد جنگ بشویم و با آنها مقابله کنیم و این شامل همه اقشار جامعه می‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: امادگی روحی یعنی اینکه من آماده باشم که به جنگ با دشمن بروم. گاهی اعتقادی قبول دارم که با دشمن بجنگم اما گاهی روحی امادگی ندارم و این کافی نیست. 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۰
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۹
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹